Monday, October 19, 2009

hari ni aku balik naik bas..with pqah..time dekat-dekat nak sampai rumah aku,,pqah nak tekankan loceng..aku dengan sukarela nya bagi la...yang cuak nya tekan-tekan tapi xbunyi..bayangkan time tu dah dekat ngan simpang rumah aku..cuak gak time tu..gelabah sangat-sangat la..selamat time tu tak ramai orang..aku takut terlepas jerk..tak pasal-pasal aku kena turun kat bahau..jauh tu..tapi tiba-tiba pak cik driver bas tu berhenti betul-betul depan simpang rumah aku..bayangkan betapa happy nya aku time tu..aku ngan pqah punyalah pelik macam mana pakcik ni boleh tau kat simpang tu padahal loceng tak berbunyi pun..yang tambah pelik tu aku bukan selalu naik bas.except ada emergency kes..tapi tak ar sampai tak reti naik bas langsung..huhhu..setakat pergi seremban,,kl,,lepas lagi ar..heheheh..ok,,sambung balik pasal pakcik bas tadi..cerita pasal benda lain pula aku ni..sorry...hehehhe..akhirnya kitaorang dapat jawapannya..rupanya bunyi loceng tu just boleh dengar kat tempat driver..so,,kalau nak dengar duduk la kat tempat driver bas tu..mesti dengar..selamat juga aku..hehehhe...Alhamdulillah..so,,jalan terbaik jangan cepat sangat gelabah..sebab Allah always with kita..heheheh...

moral value:kadang-kadang apa yang kita rancang tak sama dengan apa yang ditentuka Allah..always ingat Allah tak akan bagi ujian yang tak mampu ditampung oleh hambaNya....(betul ker moral value aku nie???cam tak ada kaitan jerk..heheheh)

No comments:

hari ni aku balik naik bas..with pqah..time dekat-dekat nak sampai rumah aku,,pqah nak tekankan loceng..aku dengan sukarela nya bagi la...yang cuak nya tekan-tekan tapi xbunyi..bayangkan time tu dah dekat ngan simpang rumah aku..cuak gak time tu..gelabah sangat-sangat la..selamat time tu tak ramai orang..aku takut terlepas jerk..tak pasal-pasal aku kena turun kat bahau..jauh tu..tapi tiba-tiba pak cik driver bas tu berhenti betul-betul depan simpang rumah aku..bayangkan betapa happy nya aku time tu..aku ngan pqah punyalah pelik macam mana pakcik ni boleh tau kat simpang tu padahal loceng tak berbunyi pun..yang tambah pelik tu aku bukan selalu naik bas.except ada emergency kes..tapi tak ar sampai tak reti naik bas langsung..huhhu..setakat pergi seremban,,kl,,lepas lagi ar..heheheh..ok,,sambung balik pasal pakcik bas tadi..cerita pasal benda lain pula aku ni..sorry...hehehhe..akhirnya kitaorang dapat jawapannya..rupanya bunyi loceng tu just boleh dengar kat tempat driver..so,,kalau nak dengar duduk la kat tempat driver bas tu..mesti dengar..selamat juga aku..hehehhe...Alhamdulillah..so,,jalan terbaik jangan cepat sangat gelabah..sebab Allah always with kita..heheheh...

moral value:kadang-kadang apa yang kita rancang tak sama dengan apa yang ditentuka Allah..always ingat Allah tak akan bagi ujian yang tak mampu ditampung oleh hambaNya....(betul ker moral value aku nie???cam tak ada kaitan jerk..heheheh)

No comments: