Sunday, October 18, 2009

sebahagian member yang aku cayang sangat..
aku nak blaja.blaja n trus blaja..ilmu tu pntg sampai kita meninggal pun kan???heheheh..tiba2 teringat kat my sis..nanti nak tolong die pakai selendang and bergaya sikit..siapa kata perempuan pakai niqob xboleh bergaya..aku ar pencetusnya nanti..hahahha..mesti akk angkat aku t jd come..heheheh..yang pasti aku cayang dia..aku bukan ada akk and abang..so,,baik aku cayang dia macam sibling aku sndr kan..heheheh..tiba2 teringat kat member aku..next year xtau g ap jd kat kitaorg..yang pasti semua member aku best thap melampau..aku cayang you all..muah,muah,muah!!!

No comments:

sebahagian member yang aku cayang sangat..
aku nak blaja.blaja n trus blaja..ilmu tu pntg sampai kita meninggal pun kan???heheheh..tiba2 teringat kat my sis..nanti nak tolong die pakai selendang and bergaya sikit..siapa kata perempuan pakai niqob xboleh bergaya..aku ar pencetusnya nanti..hahahha..mesti akk angkat aku t jd come..heheheh..yang pasti aku cayang dia..aku bukan ada akk and abang..so,,baik aku cayang dia macam sibling aku sndr kan..heheheh..tiba2 teringat kat member aku..next year xtau g ap jd kat kitaorg..yang pasti semua member aku best thap melampau..aku cayang you all..muah,muah,muah!!!

No comments: