Tuesday, December 15, 2009



ADAKAH KAU LUPA

Adakah kau lupa
Kita pernah berjaya
Adakah kau lupa
Kita pernah berkuasa

Memayungi dua pertiga dunia
Merentas benua melayar samudera
Keimanan juga ketaqwaan
Rahsia mereka capai kejayaan

Bangunlah wahai anak bangsa
Kita bina kekuatan jiwa
Tempuh rintangan perjuangan

Gemilang generasi yang silam
Membawa arus perubahan
Keikhlasan hati dan nurani
Ketulusan jiwa mereka berjuang

Sejarah telah mengajar kita
Budaya Islam di serata dunia
Membina tamadun berjaya
Merubah mengangkat maruah

patutnye aku g camp nie..tapi sebab umo dh lebih(tuo dah den nie),,so,,ptut jd fasilitator..tapi kang aku plak fasi plng mude..hehehhe..so,,duk umh jerk ar dlu..lum rzki aku lg an..thn lps aku g ats nme sorg peserta..best,,kenangan yg xpat dilupakan..wat aku,,sedar byk bnd,,terutamanya bnd kaitan Allah..apa kaitan cinta ngn Islam..and mcm2 ar,,so,,klu korg ad adk yg merayu2 nk g camp,,leh ar bgtaw..kem ibadah merangkap kem yg naikkan semangat tuk kmbli ke skolah..tu lgu tema time aku g dlu..mmg semngat aku jdnye...klu aku rse nk down jerk,,trus dgr lgu tu..aku mmg syorkan tuk pg kem ni(ceh,,tlong org promote plak)aktiviti die best...merangkumi aspek dunia and akhirat..InsyaAllah..


1 comment:

Mufarwa said...

salam...
hehehe...
sayang seribu kali sayang...
MAKES Camp dua orang je yang join...



ADAKAH KAU LUPA

Adakah kau lupa
Kita pernah berjaya
Adakah kau lupa
Kita pernah berkuasa

Memayungi dua pertiga dunia
Merentas benua melayar samudera
Keimanan juga ketaqwaan
Rahsia mereka capai kejayaan

Bangunlah wahai anak bangsa
Kita bina kekuatan jiwa
Tempuh rintangan perjuangan

Gemilang generasi yang silam
Membawa arus perubahan
Keikhlasan hati dan nurani
Ketulusan jiwa mereka berjuang

Sejarah telah mengajar kita
Budaya Islam di serata dunia
Membina tamadun berjaya
Merubah mengangkat maruah

patutnye aku g camp nie..tapi sebab umo dh lebih(tuo dah den nie),,so,,ptut jd fasilitator..tapi kang aku plak fasi plng mude..hehehhe..so,,duk umh jerk ar dlu..lum rzki aku lg an..thn lps aku g ats nme sorg peserta..best,,kenangan yg xpat dilupakan..wat aku,,sedar byk bnd,,terutamanya bnd kaitan Allah..apa kaitan cinta ngn Islam..and mcm2 ar,,so,,klu korg ad adk yg merayu2 nk g camp,,leh ar bgtaw..kem ibadah merangkap kem yg naikkan semangat tuk kmbli ke skolah..tu lgu tema time aku g dlu..mmg semngat aku jdnye...klu aku rse nk down jerk,,trus dgr lgu tu..aku mmg syorkan tuk pg kem ni(ceh,,tlong org promote plak)aktiviti die best...merangkumi aspek dunia and akhirat..InsyaAllah..


1 comment:

Mufarwa said...

salam...
hehehe...
sayang seribu kali sayang...
MAKES Camp dua orang je yang join...