Monday, December 14, 2009

AKU XSUKA DIANA WAT PERANGAI!!!

aku paling xsuka ble someone wat perangai yg ntah ap2..tu bkn perangai die..i know that..diana dh mula nk jd cam fatin..jgn smpai ak bnci die plak..ak xnk bnci die..tp klu ak terpkse bnci die ak akn wat gak...tu jnji ak...apsal die nk ketepikan kitaorang plak..bila kuar ngn Halil leh jerk kuar duit,,tapi bila kuar duit tuk have fun with member2 die nie,,ssh ngat..bkn byk,,just rm10..kitaorang sume kne kuar duit gak..adil..bkn die sorang..kli ak btul2 nyesal knlkan die with Halil..spnuh jiwa ak!!!!aku suka tgok kwn aku happy with someone yg dieorng cyg,,tpi BUKAN SAMPAI KETEPIKAN KAWAN!!!!!!!tu bkn kwan yg aku cari slme nie...klu Diana bce blog nie,,ak nk ko taw klu ko lbh pntgkan Halil dari kitaorang,,ko pg ar kat die n forget us..ap guna ad kwn klu ko ketepikan kitaorng,,kitaorang sedih gler ngn perangai ko!!!!!!

No comments:

AKU XSUKA DIANA WAT PERANGAI!!!

aku paling xsuka ble someone wat perangai yg ntah ap2..tu bkn perangai die..i know that..diana dh mula nk jd cam fatin..jgn smpai ak bnci die plak..ak xnk bnci die..tp klu ak terpkse bnci die ak akn wat gak...tu jnji ak...apsal die nk ketepikan kitaorang plak..bila kuar ngn Halil leh jerk kuar duit,,tapi bila kuar duit tuk have fun with member2 die nie,,ssh ngat..bkn byk,,just rm10..kitaorang sume kne kuar duit gak..adil..bkn die sorang..kli ak btul2 nyesal knlkan die with Halil..spnuh jiwa ak!!!!aku suka tgok kwn aku happy with someone yg dieorng cyg,,tpi BUKAN SAMPAI KETEPIKAN KAWAN!!!!!!!tu bkn kwan yg aku cari slme nie...klu Diana bce blog nie,,ak nk ko taw klu ko lbh pntgkan Halil dari kitaorang,,ko pg ar kat die n forget us..ap guna ad kwn klu ko ketepikan kitaorng,,kitaorang sedih gler ngn perangai ko!!!!!!

No comments: