Monday, December 14, 2009

comment for blog deepcmedusa????


aku ada baca blog member aku..deepcmedusa...meh aku introduce pasal die..nme sbnr ruzanna..antre kawan yang paling rapat ngn aku..secara jujur,,aku tau die dalam proses nak berubah jadi lebih baik..aku nmpak perubahan yang boleh dikira cukup banyak and drastik ar an..die ad cter about her mom time pregnant dlu...secara Islamnye pon kite taw yang syurga tu bawah tapak kaki ibu..so..kite mmg xleh nk lawan ar sume cakap ibu..aku penah dgar Dr.Fadzilah Kamsah ckp,,klu telan mati mak,,luah mati bapak,,so,,better luah jerk..coz mak still ada so,,peluang masuk syurga tu masih ada..tapi bukan ar maksud nak ayah kita cepat pergi...bukan3..salah tu..tadi aku dapat berita...kawan2 aku,,pjot,,farid,,zakuan ,,,dapat call g interview g UTP..bestnyer,,,honestly,,,aku jealous ngat...walaupun aku xar mengharap nak masuk 'u' tu,,,tapi aku mula terfikir,,,ada ke peluang aku nak masuk 'u' lain nanti????ada ker?????aku dah mula nak terfikir,,camne result aku t....aku takut ar!!!!!!watnye result aku ntah ap2 camne???arghhhhhhhhhhhh......aku taw bila kita dah usaha and tawakal,,,kajayaan tu mmg akn jadi hak kita...tapi masalahnye aku terfikir cukup ke usaha aku selama ni???cukup ke x..???Ya Allah,,Kau bantulah hambaMu ini,,Kau berikanlah ketenangan kepadaku,,,Kau berilah kejayaan kepadaku dan sahabat2 kuYa Rahman..Ya Aziz,,aku tau Kau mendengar apa yang diluahkan oleh ku,,bantulah kami Ya Tuhan kami...seandainya kejayaan itu milik kami,,kami tau semua itu adalah anugerah daripada Mu buat semua hamba2Mu...sesungguhnya Engkau adalah Tuhan sekalian alam...Amin.....

No comments:

comment for blog deepcmedusa????


aku ada baca blog member aku..deepcmedusa...meh aku introduce pasal die..nme sbnr ruzanna..antre kawan yang paling rapat ngn aku..secara jujur,,aku tau die dalam proses nak berubah jadi lebih baik..aku nmpak perubahan yang boleh dikira cukup banyak and drastik ar an..die ad cter about her mom time pregnant dlu...secara Islamnye pon kite taw yang syurga tu bawah tapak kaki ibu..so..kite mmg xleh nk lawan ar sume cakap ibu..aku penah dgar Dr.Fadzilah Kamsah ckp,,klu telan mati mak,,luah mati bapak,,so,,better luah jerk..coz mak still ada so,,peluang masuk syurga tu masih ada..tapi bukan ar maksud nak ayah kita cepat pergi...bukan3..salah tu..tadi aku dapat berita...kawan2 aku,,pjot,,farid,,zakuan ,,,dapat call g interview g UTP..bestnyer,,,honestly,,,aku jealous ngat...walaupun aku xar mengharap nak masuk 'u' tu,,,tapi aku mula terfikir,,,ada ke peluang aku nak masuk 'u' lain nanti????ada ker?????aku dah mula nak terfikir,,camne result aku t....aku takut ar!!!!!!watnye result aku ntah ap2 camne???arghhhhhhhhhhhh......aku taw bila kita dah usaha and tawakal,,,kajayaan tu mmg akn jadi hak kita...tapi masalahnye aku terfikir cukup ke usaha aku selama ni???cukup ke x..???Ya Allah,,Kau bantulah hambaMu ini,,Kau berikanlah ketenangan kepadaku,,,Kau berilah kejayaan kepadaku dan sahabat2 kuYa Rahman..Ya Aziz,,aku tau Kau mendengar apa yang diluahkan oleh ku,,bantulah kami Ya Tuhan kami...seandainya kejayaan itu milik kami,,kami tau semua itu adalah anugerah daripada Mu buat semua hamba2Mu...sesungguhnya Engkau adalah Tuhan sekalian alam...Amin.....

No comments: