Tuesday, December 15, 2009

kuatkan semangat!!!Allah always with kita!!!

akhirnya aku berjaya kuatkan ati aku..jangan jealous ngn rezeki orang lain...say Alhamdulillah tuk korang...maybe Allah nk aku bersabar..kalau Allah kata aku akn jadi pelajar UIA or Matrik,,,tu ar aku akn jadi..bkn sorang pelajar UTP...secara jujur,,aku pun kurang bakat tuk jadi seorang engineer...huhuh...t xpasal2 rntuh jerk bangunan yang aku bina..huhuhu..bukan rezeki aku..btul kata ruru,,,tu rezeki die..lagipun pijot usaha lebih dari aku,,aku sedar tu...huhuh..mmg ptut die dapat dlu sebelum aku...khamis ni aku ngn dak2 nie ada program,,malam tu kitaorang akan wat bacaan yassin dlu sebelum mulakan aktiviti bakar ikan..wani ada bg cadangan nk wat yassin 4 my bezday(huhuhu,,malu lak ai),,tuk tnde syukur kitaorang selamat ambl SPM,,niat tuk kitaorang sume dpt result yg baik,,and niat pjot dpt interview ngn baik...InsyaAllah ngn berkat doa dr setiap daripada kitaorang,,,pjot dapat msuk UTP..Amin...tu impian die,,,and jd impian setiap orang dlm O.K tuk tgok die dpt msuk UTP,,,for deecmedusa,,,kita dah usaha,,pasti kejayaan tu milik kita..Allah nk kita sabar,,,sabar separuh daripada iman...sekarang kita cter pasal Sufiyan!!!!!nape die contact aku balik???????bukan xsuka,,,just xselesa...wawawawawa...Tolong!!!!!!!!die buat aku macam bini die...aku xde ap2 ngn sapa2 pun termasuk die!!!!!!!!aku xsuka!!!!!!!!!

No comments:

kuatkan semangat!!!Allah always with kita!!!

akhirnya aku berjaya kuatkan ati aku..jangan jealous ngn rezeki orang lain...say Alhamdulillah tuk korang...maybe Allah nk aku bersabar..kalau Allah kata aku akn jadi pelajar UIA or Matrik,,,tu ar aku akn jadi..bkn sorang pelajar UTP...secara jujur,,aku pun kurang bakat tuk jadi seorang engineer...huhuh...t xpasal2 rntuh jerk bangunan yang aku bina..huhuhu..bukan rezeki aku..btul kata ruru,,,tu rezeki die..lagipun pijot usaha lebih dari aku,,aku sedar tu...huhuh..mmg ptut die dapat dlu sebelum aku...khamis ni aku ngn dak2 nie ada program,,malam tu kitaorang akan wat bacaan yassin dlu sebelum mulakan aktiviti bakar ikan..wani ada bg cadangan nk wat yassin 4 my bezday(huhuhu,,malu lak ai),,tuk tnde syukur kitaorang selamat ambl SPM,,niat tuk kitaorang sume dpt result yg baik,,and niat pjot dpt interview ngn baik...InsyaAllah ngn berkat doa dr setiap daripada kitaorang,,,pjot dapat msuk UTP..Amin...tu impian die,,,and jd impian setiap orang dlm O.K tuk tgok die dpt msuk UTP,,,for deecmedusa,,,kita dah usaha,,pasti kejayaan tu milik kita..Allah nk kita sabar,,,sabar separuh daripada iman...sekarang kita cter pasal Sufiyan!!!!!nape die contact aku balik???????bukan xsuka,,,just xselesa...wawawawawa...Tolong!!!!!!!!die buat aku macam bini die...aku xde ap2 ngn sapa2 pun termasuk die!!!!!!!!aku xsuka!!!!!!!!!

No comments: