Tuesday, January 12, 2010

kebosanan mula datang kembali

bismillah...
buhsan,,buhsan..bukan bosan lagi nie..dah sampai tahap maximum nie..huhu..semalam aku kembali ke sekolah(bukan jadi student balik)just ziarah cikgu2 aku yang aku dengar dah mula rindu kat aku(perasan sungguh)..cikgu2 teringat kat dak2 class 5G 2009 yang memang nakal sampai cikgu xlarat nak layan..heheh..xpe ar,,nakal tapi still dengar cakap cikgu..result SPM keluar hujung bulan Februari..jantung aku dah berdegup kencang(cewahhh)..takut sangat,,tapi bak kata my cousin,,dah usaha,tawakal pun dah,,so,,,biar Allah yang tentukan..xde guna aku menangis sekarang..(tapi aku still nangis gak)..kat blog nie gak aku nak luahkan semua perasaan yang terbuku di hati aku..malam tadi wani ajak aku pergi tengok wayang..tibe2 die tambah lagi jom g karaoke..oh,,no!!!!!aku xmau pergi..xmau!!!!!!bukan ar nak kata suara aku xsdp,,huhu,,tapi aku xreti ar nak pg tempat2 camtu..abis parents aku gantung aku kalau aku pergi gak..so,,nekad aku xmau pergi..xmau3!!kalau xpergi karaoke tu,,maybe aku leh pertimbangkan kembali..tapi kalau kena pergi,,minta maaf..semalam gak aku kenal someone..nme die syababul mubarak..tu bukan nama betul ye..hehe..sungguh come,,patut ar ramai yang minatnye..termasuk ar aku(pada mulanye jerk),,apa yang wat aku terkejut dalam facebook syababul mubarak(SM) ada sorang budak yang aku kenal(terungkit kisah lama)l..budak yang bila aku jumpa ngn die,,dua2 tunduk muke,,xberani nak pandang muka..budak yang aku kenal time tadika..budak yang sering cikgu suzana(tusyen addmath past year) padan2kan dengan aku,,padahal cikgu xtaw ada kisah lama antara aku dan die(hehe,,ayat aku jiwang ngat ar)..budak ar nama die dekat2 sama ngan nama ku..nama die AMIRUDDIN..nama aku AMIRAH..kalau kak Hilal and kak Min baca blog nie,,mesti dieorg gelak bila baca nama tu..dieorang taw kisah amir..dalam ramai kengkawan aku,,just Pqah yang taw cter nie..yang lain bukan aku xnak cter,,just aku dah lama xjumpe die,malas nak ungkit..tetibe terjumpe balik,,rasa nak berputar dah dunia nie...biar ar die..cter tu dah jadi sejarah(sejarah boleh berulang x??)..

seuntai kata : pegang prinsip hidup aku kuat-kuat..

No comments:

kebosanan mula datang kembali

bismillah...
buhsan,,buhsan..bukan bosan lagi nie..dah sampai tahap maximum nie..huhu..semalam aku kembali ke sekolah(bukan jadi student balik)just ziarah cikgu2 aku yang aku dengar dah mula rindu kat aku(perasan sungguh)..cikgu2 teringat kat dak2 class 5G 2009 yang memang nakal sampai cikgu xlarat nak layan..heheh..xpe ar,,nakal tapi still dengar cakap cikgu..result SPM keluar hujung bulan Februari..jantung aku dah berdegup kencang(cewahhh)..takut sangat,,tapi bak kata my cousin,,dah usaha,tawakal pun dah,,so,,,biar Allah yang tentukan..xde guna aku menangis sekarang..(tapi aku still nangis gak)..kat blog nie gak aku nak luahkan semua perasaan yang terbuku di hati aku..malam tadi wani ajak aku pergi tengok wayang..tibe2 die tambah lagi jom g karaoke..oh,,no!!!!!aku xmau pergi..xmau!!!!!!bukan ar nak kata suara aku xsdp,,huhu,,tapi aku xreti ar nak pg tempat2 camtu..abis parents aku gantung aku kalau aku pergi gak..so,,nekad aku xmau pergi..xmau3!!kalau xpergi karaoke tu,,maybe aku leh pertimbangkan kembali..tapi kalau kena pergi,,minta maaf..semalam gak aku kenal someone..nme die syababul mubarak..tu bukan nama betul ye..hehe..sungguh come,,patut ar ramai yang minatnye..termasuk ar aku(pada mulanye jerk),,apa yang wat aku terkejut dalam facebook syababul mubarak(SM) ada sorang budak yang aku kenal(terungkit kisah lama)l..budak yang bila aku jumpa ngn die,,dua2 tunduk muke,,xberani nak pandang muka..budak yang aku kenal time tadika..budak yang sering cikgu suzana(tusyen addmath past year) padan2kan dengan aku,,padahal cikgu xtaw ada kisah lama antara aku dan die(hehe,,ayat aku jiwang ngat ar)..budak ar nama die dekat2 sama ngan nama ku..nama die AMIRUDDIN..nama aku AMIRAH..kalau kak Hilal and kak Min baca blog nie,,mesti dieorg gelak bila baca nama tu..dieorang taw kisah amir..dalam ramai kengkawan aku,,just Pqah yang taw cter nie..yang lain bukan aku xnak cter,,just aku dah lama xjumpe die,malas nak ungkit..tetibe terjumpe balik,,rasa nak berputar dah dunia nie...biar ar die..cter tu dah jadi sejarah(sejarah boleh berulang x??)..

seuntai kata : pegang prinsip hidup aku kuat-kuat..

No comments: