Thursday, January 14, 2010

kepenatan mula terasa..

bismillah..

sakitnya kaki aku!!!arghhh...tadi main badminton...dah lama tak main,,terus pancit..selamat ar kekuatan masih ada,,so x ar kalah..walaupun aku main dengan budak laki(junior aku),,main beregu campuran,,tapi aku jaga batas-batas agama..tudung still tutp semua..alhamdulillah..main biar berkat,,baru menang..hehhe..xsangke skill aku and pijot still mantap..cewah..huh..dont berlagak mira!!!cuak gak tadi terjumpa ayah epi...cam garang jerk,,sampai aku xtegur ar..huhu,,punya ar takut..berpeluh sampai basah baju,,bak kata ruru hilang berapa kilo ari nie...huhu..aku layan dengan adik pijot,,main xberhenti selama 2 hours..bayangkan camne xkuyup ngn peluh..xpe2,,janji aku puas..aku xkisah pun xkurus,,,janji aku exercise..kalau tembam and gemuk gak nak buat camne an..Allah dah bagi aku camtu,,xkan aku nak nangis..bersyukur!!!!!kaki aku dah start sakit2..ye ar,,xpanaskan badan dulu tadi,,terus main jerk,,mana x melecet kaki tu..terus kejang2..huhu..malam nie gerenti tahap maximum...aku akan tidur awal..esok dah ar ada class..kena pgi lagi..wawaw..ya Allah,,kuatkan semangat hambaMu ini...Amin...

No comments:

kepenatan mula terasa..

bismillah..

sakitnya kaki aku!!!arghhh...tadi main badminton...dah lama tak main,,terus pancit..selamat ar kekuatan masih ada,,so x ar kalah..walaupun aku main dengan budak laki(junior aku),,main beregu campuran,,tapi aku jaga batas-batas agama..tudung still tutp semua..alhamdulillah..main biar berkat,,baru menang..hehhe..xsangke skill aku and pijot still mantap..cewah..huh..dont berlagak mira!!!cuak gak tadi terjumpa ayah epi...cam garang jerk,,sampai aku xtegur ar..huhu,,punya ar takut..berpeluh sampai basah baju,,bak kata ruru hilang berapa kilo ari nie...huhu..aku layan dengan adik pijot,,main xberhenti selama 2 hours..bayangkan camne xkuyup ngn peluh..xpe2,,janji aku puas..aku xkisah pun xkurus,,,janji aku exercise..kalau tembam and gemuk gak nak buat camne an..Allah dah bagi aku camtu,,xkan aku nak nangis..bersyukur!!!!!kaki aku dah start sakit2..ye ar,,xpanaskan badan dulu tadi,,terus main jerk,,mana x melecet kaki tu..terus kejang2..huhu..malam nie gerenti tahap maximum...aku akan tidur awal..esok dah ar ada class..kena pgi lagi..wawaw..ya Allah,,kuatkan semangat hambaMu ini...Amin...

No comments: