Saturday, January 2, 2010

miss SMKBK

rindu sangat-sangat kat sekolah lama.betul kata akak Fatin,nanti adik mesti rindu kat sekolah,rindu kat kengkawan..Ya Allah,,bantulah aku..rasa cam nak daftar masuk sekolah jer Isnin ni..nak jumpa cikgu-cikgu lama..aku rindu semua nya..walaupun Pengetua sekolah SMKBK tu garang sikit,,tapi ada bagusnya dia buat macam tu,,biar pelajar hormat kat cikgu especially Pengetua..ingat lagi peristiwa pengetua plaster mulut budak yang bercakap kat perhimpunan,,macam lawak kan???tapi sebenarnya buat semua student termasuk cikgu takut nak cakap time ada cikgu berucap..ha,,salah satun cara yang berkesan kan???hehhe..sekarang aku bersyukur sebab tolak tawaran pergi SHAMS time form 4 dulu..kalau aku pergi,,maybe aku akan jadi budak yang pandai tapi maybe aku xkan dapat rasa erti persahabatan yang sebenar kan??orang ramai cakap "apsal kau xpergi SHAMS dulu..kalau x orang dah hormat kat kau sekarang "..bagi aku kat mana-mana boleh belajar,,niat tu yang penting..setakat nama sekolah harian terbaik,xbawa apa-apa erti kan(sorry pada yang terasa)..maybe sekolah SMKBK(MODEL KHAS),,nama pun macam sekolah biasa yang bila orang dengar,dieorang boleh cakap "eh,sekolah tu kat corok mana???" tapi sekolah tu la yang jadikan aku seorang insan yang selalu ingat Allah itu ada bersama orang yang beriman..so,,korang cakap la apapun korang nak cakap,,manusia ni sama,,amalan je yang bezakan kita,,bukan nama sekolah yang selalu dibanggakan tu..wassalam

seuntai kata: apa khabar kawan-kawan aku erk???to faiz,ema,intan,selamat berjuang di PLKN ..aku doa korang berjaya mengharungi semua dengan tabah..amin..

No comments:

miss SMKBK

rindu sangat-sangat kat sekolah lama.betul kata akak Fatin,nanti adik mesti rindu kat sekolah,rindu kat kengkawan..Ya Allah,,bantulah aku..rasa cam nak daftar masuk sekolah jer Isnin ni..nak jumpa cikgu-cikgu lama..aku rindu semua nya..walaupun Pengetua sekolah SMKBK tu garang sikit,,tapi ada bagusnya dia buat macam tu,,biar pelajar hormat kat cikgu especially Pengetua..ingat lagi peristiwa pengetua plaster mulut budak yang bercakap kat perhimpunan,,macam lawak kan???tapi sebenarnya buat semua student termasuk cikgu takut nak cakap time ada cikgu berucap..ha,,salah satun cara yang berkesan kan???hehhe..sekarang aku bersyukur sebab tolak tawaran pergi SHAMS time form 4 dulu..kalau aku pergi,,maybe aku akan jadi budak yang pandai tapi maybe aku xkan dapat rasa erti persahabatan yang sebenar kan??orang ramai cakap "apsal kau xpergi SHAMS dulu..kalau x orang dah hormat kat kau sekarang "..bagi aku kat mana-mana boleh belajar,,niat tu yang penting..setakat nama sekolah harian terbaik,xbawa apa-apa erti kan(sorry pada yang terasa)..maybe sekolah SMKBK(MODEL KHAS),,nama pun macam sekolah biasa yang bila orang dengar,dieorang boleh cakap "eh,sekolah tu kat corok mana???" tapi sekolah tu la yang jadikan aku seorang insan yang selalu ingat Allah itu ada bersama orang yang beriman..so,,korang cakap la apapun korang nak cakap,,manusia ni sama,,amalan je yang bezakan kita,,bukan nama sekolah yang selalu dibanggakan tu..wassalam

seuntai kata: apa khabar kawan-kawan aku erk???to faiz,ema,intan,selamat berjuang di PLKN ..aku doa korang berjaya mengharungi semua dengan tabah..amin..

No comments: