Saturday, January 16, 2010

penat,PENAT,peeeenaaatttttt

selawat....bismillah...

minggu paling memenatkan bagi aku..minggu nie jerk xberhenti keluar rumah..ambil lesen,tusyen,,semuanye ar..penat,penat,penat..tu ar tajuk post aku..huhuh..tadi time ambil lesen kena bawa kereta..bayangkan selama ni aku just bawa kereta automatik,,tetiba tadi kena bawa kereta manual..rase nak langgar jerk batu-batu tepi tu...susah ar nak kawal semua..huh..xpe,,try dulu..dont give up!!!!tadi time kat sana aku terjumpe someone yang muke sebijik,serupa dengan sufian..semua nya sama..sampai aku rasa nak cakap jerk,,maaf awak nie sufian ker...mana tak nye,,aku pandang die,,die pandang balik,,rasa cam dah lama kenal..ish,,,tak3..tu bukan die,,apa kena nye die nak datang rompin...duduk je uia tu..jangan keluar!!!huhu,,apa hak aku nak halang die keluar an..heheh..biar ar..die ada kaki,,,ikut suka ar nak jalan pergi mana pun..huhu..malam tadi benda yang aku xnak jadi,,dah jadi pun...huhu..aku yang salah!!!aku sedar..wawawa..xpe,,benda tu dah elok balik..hehehhe..aku still tertanya-tanya,,boleh ker kita ambil wudhuk guna air kolam yang dalamnya ada ikan-ikan yang cukup besar (besar punya!!)huhu,,aku taw boleh ambil,,tapi boleh sesiapa terangkan lebih lanjut,,,maybe ikan tu boleh makan lumut-lumut dalam kolam tu,,tapi ikan tu pon ada najis sendiri...pelik betul aku..penat aku fikir..huhu..to orang-orang and teman-teman yang boleh bantu bagi jawapan yang lebih jelas,,post ar comment k..tak pun bgtaw kat chatbox tu..ok???bantulah aku!!!!

No comments:

penat,PENAT,peeeenaaatttttt

selawat....bismillah...

minggu paling memenatkan bagi aku..minggu nie jerk xberhenti keluar rumah..ambil lesen,tusyen,,semuanye ar..penat,penat,penat..tu ar tajuk post aku..huhuh..tadi time ambil lesen kena bawa kereta..bayangkan selama ni aku just bawa kereta automatik,,tetiba tadi kena bawa kereta manual..rase nak langgar jerk batu-batu tepi tu...susah ar nak kawal semua..huh..xpe,,try dulu..dont give up!!!!tadi time kat sana aku terjumpe someone yang muke sebijik,serupa dengan sufian..semua nya sama..sampai aku rasa nak cakap jerk,,maaf awak nie sufian ker...mana tak nye,,aku pandang die,,die pandang balik,,rasa cam dah lama kenal..ish,,,tak3..tu bukan die,,apa kena nye die nak datang rompin...duduk je uia tu..jangan keluar!!!huhu,,apa hak aku nak halang die keluar an..heheh..biar ar..die ada kaki,,,ikut suka ar nak jalan pergi mana pun..huhu..malam tadi benda yang aku xnak jadi,,dah jadi pun...huhu..aku yang salah!!!aku sedar..wawawa..xpe,,benda tu dah elok balik..hehehhe..aku still tertanya-tanya,,boleh ker kita ambil wudhuk guna air kolam yang dalamnya ada ikan-ikan yang cukup besar (besar punya!!)huhu,,aku taw boleh ambil,,tapi boleh sesiapa terangkan lebih lanjut,,,maybe ikan tu boleh makan lumut-lumut dalam kolam tu,,tapi ikan tu pon ada najis sendiri...pelik betul aku..penat aku fikir..huhu..to orang-orang and teman-teman yang boleh bantu bagi jawapan yang lebih jelas,,post ar comment k..tak pun bgtaw kat chatbox tu..ok???bantulah aku!!!!

No comments: