Sunday, January 24, 2010

perubahan yang besar walaupun susah..

bismillah..

hari-hari yang datang sekarang aku tempuh dengan penuh keyakinan.sebab aku tau Allah tu sentiasa ada.aku pasti jugak yang Tuhan tu Maha Pengampun.pintu taubat sentiasa terbuka selagi kita bernyawa.tu yang penting.sekarang ni aku akan tempuh semuanya dengan kalimah Allah sentiasa tersemat di hati aku..ada sesapa yang nak join????jom!!!jom kita bersama mencintai Allah lebih dari segalanya.jom!!!(bukan jom heboh ye)orang kata bila kita jadi one of blogger,,kita kena guna blog kita untuk benda yang berfaedah.bukannya mengutuk mana-mana artis???so,,aku akan guna blog nie sebagai wadah and tempat kita berbincang lebih lanjut tentang indahnya Islam,bertuahnya kita menjadi seorang muslim..bukan tempat untuk kita saling membenci,,bermusuh antara satu sama lain..aku terjumpa satu ayat ni,,and ayat tu memang best..tertusuk kalbu aku...ayat dia macam ni:

mati tu sesuatu yang pasti,
tapi waktu mati tu yang kita tak pasti.

best kan ayat tu..huhu..ayat tu aku ambil dari satu watak kartun tu..hehe..bagus2.ayat yang indah(pada pandangan aku la kan)..to kak Fatin,,rindu cangat kat akak..dont forget adik ye..to abang uwais al qarni,,belajar rerajin tau..jangan leka tau..ingat kamu tu bakal cikgu,,hehe.sekarang ni aku makin suka buat sajak(jiwang!!!)ada problem sikit je,buat sajak..ish,,apa kena la aku ni..contoh terbaru aku buat sajak untuk Farid..selamat la aku dah jarang spend time tengok bulan..kalau tak makin jiwang la aku jadinya..huhu..xpe..sajak lebih bagus an dari aku pergi luah perasan dengan bunuh diri..

No comments:

perubahan yang besar walaupun susah..

bismillah..

hari-hari yang datang sekarang aku tempuh dengan penuh keyakinan.sebab aku tau Allah tu sentiasa ada.aku pasti jugak yang Tuhan tu Maha Pengampun.pintu taubat sentiasa terbuka selagi kita bernyawa.tu yang penting.sekarang ni aku akan tempuh semuanya dengan kalimah Allah sentiasa tersemat di hati aku..ada sesapa yang nak join????jom!!!jom kita bersama mencintai Allah lebih dari segalanya.jom!!!(bukan jom heboh ye)orang kata bila kita jadi one of blogger,,kita kena guna blog kita untuk benda yang berfaedah.bukannya mengutuk mana-mana artis???so,,aku akan guna blog nie sebagai wadah and tempat kita berbincang lebih lanjut tentang indahnya Islam,bertuahnya kita menjadi seorang muslim..bukan tempat untuk kita saling membenci,,bermusuh antara satu sama lain..aku terjumpa satu ayat ni,,and ayat tu memang best..tertusuk kalbu aku...ayat dia macam ni:

mati tu sesuatu yang pasti,
tapi waktu mati tu yang kita tak pasti.

best kan ayat tu..huhu..ayat tu aku ambil dari satu watak kartun tu..hehe..bagus2.ayat yang indah(pada pandangan aku la kan)..to kak Fatin,,rindu cangat kat akak..dont forget adik ye..to abang uwais al qarni,,belajar rerajin tau..jangan leka tau..ingat kamu tu bakal cikgu,,hehe.sekarang ni aku makin suka buat sajak(jiwang!!!)ada problem sikit je,buat sajak..ish,,apa kena la aku ni..contoh terbaru aku buat sajak untuk Farid..selamat la aku dah jarang spend time tengok bulan..kalau tak makin jiwang la aku jadinya..huhu..xpe..sajak lebih bagus an dari aku pergi luah perasan dengan bunuh diri..

No comments: