Tuesday, January 19, 2010

puas,puas,hidup aku indah rupanya..

bismillah..

ya Allah,,hidup aku indah rupanya..aku tak tau kenapa hari ni aku rasa hidup aku indah..indah sangat-sangat..dari malam tadi aku rasa something yang tak pernah aku rasa selama ni,,apakah itu???aku sendiri tak pasti,,tapi yakin Allah tau apa yang aku tak tau..aku rasa nak senyum je..hehehe..perkara pertama malam tadi,,aku mesej dengan Ruzanna and Pizah..bertambah lagi kawan aku yang mula berubah ke jalan yang lebih baik..aku tumpang gembira..Pizah nak labuhkan tudung-tudung beliau..huhu..bagus!!!aku sokong kau!!!!mulai hari ni aku akan tempuh hidup aku dengan azam yang baru(dah lama lepas tahun baru)..aku akan sedaya upaya cari something yang memang aku nak cari selama ni..biar la orang nak kata apa pun..mulut orang kita tak boleh tutup...aku nak cakap kat mak aku,,time ambil result aku nak pakai niqob..kalau mak aku bagi,,aku akan pakai..sebagai langkah awal..tapi tak istiqamah lagi...aku dah minta pendapat beberapa orang,,and dieorang kata pakai,,,tu jadi batu loncatan untuk aku terus berpurdah pada masa yang akan datang..insyaAllah

No comments:

puas,puas,hidup aku indah rupanya..

bismillah..

ya Allah,,hidup aku indah rupanya..aku tak tau kenapa hari ni aku rasa hidup aku indah..indah sangat-sangat..dari malam tadi aku rasa something yang tak pernah aku rasa selama ni,,apakah itu???aku sendiri tak pasti,,tapi yakin Allah tau apa yang aku tak tau..aku rasa nak senyum je..hehehe..perkara pertama malam tadi,,aku mesej dengan Ruzanna and Pizah..bertambah lagi kawan aku yang mula berubah ke jalan yang lebih baik..aku tumpang gembira..Pizah nak labuhkan tudung-tudung beliau..huhu..bagus!!!aku sokong kau!!!!mulai hari ni aku akan tempuh hidup aku dengan azam yang baru(dah lama lepas tahun baru)..aku akan sedaya upaya cari something yang memang aku nak cari selama ni..biar la orang nak kata apa pun..mulut orang kita tak boleh tutup...aku nak cakap kat mak aku,,time ambil result aku nak pakai niqob..kalau mak aku bagi,,aku akan pakai..sebagai langkah awal..tapi tak istiqamah lagi...aku dah minta pendapat beberapa orang,,and dieorang kata pakai,,,tu jadi batu loncatan untuk aku terus berpurdah pada masa yang akan datang..insyaAllah

No comments: