Thursday, January 14, 2010

terasa!!!!!

selawat...
bismillah...

terasa!!tu ar tajuk post aku hari nie..aku terasa dengan someone and someone else..aku tak taw ar apa yang aku nak cakap dengan budak-budak yang aku aku terasa tu..aku tak nak tunjuk kat dieorang..nanti ada jerk benda2 yang aku xsuka dengar keluar nanti..aku paling xsuka bila aku jadi camnie..resah,,gelisah(waduh2)..yang sorang nie mengelak sana,mengelak sini..yang sorang lagi pun camtu gak(agaknya ar)..honestly aku xpuas hati!!!!!kenapa hati aku lembut sangat????mudah sangat terasa nya...aku nie spesies yang hampir pupus..bila aku terasa,,jangan harap aku akan contact dengan budak2 tu(tu kalau dah melampau ar)..setakat nie sabar aku tu ada lagi(insyaAllah)...hope ar sabar tu kekal..jangan ar sampai jadi nipis...susah nanti...time tu memang senang sangat syaitan nak hasut aku suruh buat benda jahat!!!!arghhh..biar ar....aku malas nak pikir!!!!

No comments:

terasa!!!!!

selawat...
bismillah...

terasa!!tu ar tajuk post aku hari nie..aku terasa dengan someone and someone else..aku tak taw ar apa yang aku nak cakap dengan budak-budak yang aku aku terasa tu..aku tak nak tunjuk kat dieorang..nanti ada jerk benda2 yang aku xsuka dengar keluar nanti..aku paling xsuka bila aku jadi camnie..resah,,gelisah(waduh2)..yang sorang nie mengelak sana,mengelak sini..yang sorang lagi pun camtu gak(agaknya ar)..honestly aku xpuas hati!!!!!kenapa hati aku lembut sangat????mudah sangat terasa nya...aku nie spesies yang hampir pupus..bila aku terasa,,jangan harap aku akan contact dengan budak2 tu(tu kalau dah melampau ar)..setakat nie sabar aku tu ada lagi(insyaAllah)...hope ar sabar tu kekal..jangan ar sampai jadi nipis...susah nanti...time tu memang senang sangat syaitan nak hasut aku suruh buat benda jahat!!!!arghhh..biar ar....aku malas nak pikir!!!!

No comments: