Wednesday, January 13, 2010

titisan air mata @ taubat

bismillah...

hari ni aku belajar sesuatu lagi dalam hidup..hidup nie perlu berubah tapi nak berubah jadi yang lebih baik tu yang susah..manusia tu tak lari dari buat kesilapan,,termasuk aku..hari nie sekali lagi aku buat kesilapan yang aku elak nak buat tapi still terjadi(atas kehendak aku sebenarnya!!!)..tapi tadi Allah tunjukkan aku something yang bagi EFFECT yang cukup besar dalam hidup aku..al-kisahnya begini....

tadi ada seekor labah-labah yang still hidup just kaki die tempang,,aku sapu die and letak keluar(tapi aku tak bunuh just sapu keluar),,lepas tu aku masuk dalam rumah..tak sampai lima minit,,aku keluar balik,,kononnya nak tengok labah-labah tu,,aku tengok labah-labah tu bergerak..time tu ar datang seekor ayam patuk labah-labah tu and terus makan..aku terkejut ngat..time tu ada satu ayat yang terlintas kat kepala aku nie...nak tau apa????aku terfikir kematian tu boleh datang dalam sekelip mata,,mira!!!!sekelip mata!!!so,,,kenapa aku stilll buat dosa-dosa tu semua!!!!!!!bayangkan aku nampak labah-labah yang asalnya hidup,,tibe2 mati camtu jerk...

aku tau Allah nak tunjukkan something..Allah dah tunjuk yang mati tu leh datang tibe2,,xkira siapa,,xkira sekuat mana orang tu,,,die tetap akan mati..maybe bagi sesetengah orang akan rasa post aku nie cam xde apa2,,tapi bagi aku yang ada wat dosa and terus tengok benda camtu,,memang aku rasa nak berlutut and menangis sepuas hati aku!!!!!!

No comments:

titisan air mata @ taubat

bismillah...

hari ni aku belajar sesuatu lagi dalam hidup..hidup nie perlu berubah tapi nak berubah jadi yang lebih baik tu yang susah..manusia tu tak lari dari buat kesilapan,,termasuk aku..hari nie sekali lagi aku buat kesilapan yang aku elak nak buat tapi still terjadi(atas kehendak aku sebenarnya!!!)..tapi tadi Allah tunjukkan aku something yang bagi EFFECT yang cukup besar dalam hidup aku..al-kisahnya begini....

tadi ada seekor labah-labah yang still hidup just kaki die tempang,,aku sapu die and letak keluar(tapi aku tak bunuh just sapu keluar),,lepas tu aku masuk dalam rumah..tak sampai lima minit,,aku keluar balik,,kononnya nak tengok labah-labah tu,,aku tengok labah-labah tu bergerak..time tu ar datang seekor ayam patuk labah-labah tu and terus makan..aku terkejut ngat..time tu ada satu ayat yang terlintas kat kepala aku nie...nak tau apa????aku terfikir kematian tu boleh datang dalam sekelip mata,,mira!!!!sekelip mata!!!so,,,kenapa aku stilll buat dosa-dosa tu semua!!!!!!!bayangkan aku nampak labah-labah yang asalnya hidup,,tibe2 mati camtu jerk...

aku tau Allah nak tunjukkan something..Allah dah tunjuk yang mati tu leh datang tibe2,,xkira siapa,,xkira sekuat mana orang tu,,,die tetap akan mati..maybe bagi sesetengah orang akan rasa post aku nie cam xde apa2,,tapi bagi aku yang ada wat dosa and terus tengok benda camtu,,memang aku rasa nak berlutut and menangis sepuas hati aku!!!!!!

No comments: