Monday, January 18, 2010

ya Allah,,bantu aku!!

bismillah...

aku tak tau macam mana nak cakap lagi..dulu kalau sesiapa yang tengok cerita Nur Kasih,,mesti tengok macam mana Nur tunggu surat tawaran UIA tiap-tiap hari,,tunggu abang posmen datng...benda yang sama jadi kat aku..tiap-tiap hari aku mesti tunggu posmen..aku tau tawaran untuk masuk IPTA belum buka,,tapi kawan-kawan aku ada juga yang dapat surat PTPL,,macam-macam ar..tapi aku langsung tak dapat apa-apa..erm..result aku teruk sangat ke???aku cerita kat Kak Wani,,die kata sabar,,maybe Mira dapat yang lagi baik..tapi aku takut kalau aku langsung tak dapat apa-apa..aku sedih bila member-member aku call and cerita dieorang dapat surat dari kolej-kolej swasta tapi course yang ditawarkan merepek ar..dieorang tak tau yang aku tak dapat satu surat pun,,kolej swasta pon tak sanggup hantar tawaran kat aku!!!!!hermmm,aku nak nangis,,meraung time dieorang cter tu,,tapi aku tak leh nak tunjuk semua tu...aku xboleh!!!!!!

No comments:

ya Allah,,bantu aku!!

bismillah...

aku tak tau macam mana nak cakap lagi..dulu kalau sesiapa yang tengok cerita Nur Kasih,,mesti tengok macam mana Nur tunggu surat tawaran UIA tiap-tiap hari,,tunggu abang posmen datng...benda yang sama jadi kat aku..tiap-tiap hari aku mesti tunggu posmen..aku tau tawaran untuk masuk IPTA belum buka,,tapi kawan-kawan aku ada juga yang dapat surat PTPL,,macam-macam ar..tapi aku langsung tak dapat apa-apa..erm..result aku teruk sangat ke???aku cerita kat Kak Wani,,die kata sabar,,maybe Mira dapat yang lagi baik..tapi aku takut kalau aku langsung tak dapat apa-apa..aku sedih bila member-member aku call and cerita dieorang dapat surat dari kolej-kolej swasta tapi course yang ditawarkan merepek ar..dieorang tak tau yang aku tak dapat satu surat pun,,kolej swasta pon tak sanggup hantar tawaran kat aku!!!!!hermmm,aku nak nangis,,meraung time dieorang cter tu,,tapi aku tak leh nak tunjuk semua tu...aku xboleh!!!!!!

No comments: