Tuesday, February 23, 2010

berikan aku petunjuk ya Rabbi...

bismillah....

hari ni aku up date blog yang dah lama tak jenguk ni..rindu sangat kat blog ni..nak luahkan semua nya..kongsi dengan kawan-kawan blogger yang aku tak nampak,,tapi aku tau selalu ada untuk baca curahan hati aku..hari ni tanggal 23/02/2010,,aku dah dapat lesen L tadi..alhamdulillah..Allah permudahkan semuanya..tu la pentingnya doa sebelum mulakan sesuatu..tenangnya hati..tadi aku baca satu artikel kat blog kawan aku..bila aku baca ada something yang terdetik kat hati aku..apakah dia?????hati aku just mengatakan ada lagi ke orang sebaik tu untuk aku??????biar la...kita serahkan semuanya kat Allah...tak lama lagi result SPM keluar,,,ish,,,risau sungguh...boleh ke aku dapat keputusan bagus ni???akhir-akhir ni aku dah berjaya menyelesaikan masalah-masalah yang menyerang aku sebelum ni..tapi ada masalah baru yang timbul...hidup ni tak sunyi dari dugaan dan ujian..tu tandanya Allah still sayang aku!!!!!27/02/2010 ni rumah aku kenduri..aku nak pakai jubah and tudung labuh,,tapi ada orang yang kata pakai tudung biasa pun tak pe,,sebab nanti buat kerja,,takut kotor tudung..ala,,,tak salah kot pakai tudung labuh,,pakai je la kan,,apa salahnya...ok...pakai ar tudung labuh!!!!!

No comments:

berikan aku petunjuk ya Rabbi...

bismillah....

hari ni aku up date blog yang dah lama tak jenguk ni..rindu sangat kat blog ni..nak luahkan semua nya..kongsi dengan kawan-kawan blogger yang aku tak nampak,,tapi aku tau selalu ada untuk baca curahan hati aku..hari ni tanggal 23/02/2010,,aku dah dapat lesen L tadi..alhamdulillah..Allah permudahkan semuanya..tu la pentingnya doa sebelum mulakan sesuatu..tenangnya hati..tadi aku baca satu artikel kat blog kawan aku..bila aku baca ada something yang terdetik kat hati aku..apakah dia?????hati aku just mengatakan ada lagi ke orang sebaik tu untuk aku??????biar la...kita serahkan semuanya kat Allah...tak lama lagi result SPM keluar,,,ish,,,risau sungguh...boleh ke aku dapat keputusan bagus ni???akhir-akhir ni aku dah berjaya menyelesaikan masalah-masalah yang menyerang aku sebelum ni..tapi ada masalah baru yang timbul...hidup ni tak sunyi dari dugaan dan ujian..tu tandanya Allah still sayang aku!!!!!27/02/2010 ni rumah aku kenduri..aku nak pakai jubah and tudung labuh,,tapi ada orang yang kata pakai tudung biasa pun tak pe,,sebab nanti buat kerja,,takut kotor tudung..ala,,,tak salah kot pakai tudung labuh,,pakai je la kan,,apa salahnya...ok...pakai ar tudung labuh!!!!!

No comments: