Thursday, February 4, 2010

jom baca!!


bismillah..

dah lama tak post something kat blog nie..rindu tak payah cakap just jari jemariku malas nak menari menaip..hehe..hari ni terdetik hati aku nak post something..apakah dia????aku nak mempromosi satu buku yang best sangat..alhamdulillah..dengar ayat pun best...jangan risau,,novel nie berkisarkan cinta islamik..aku tertarik nak baca buku online dengan Tuhan lepas tengok ada seorang hamba Allah nie promosi kat blog dia..sedaya upaya aku cari buku tu,,dan lastly,,i found it..memang menarik...sekarang aku memburu satu lagi buku..tajuk dia stanza cinta..best sangat..tahap maximum..
kat atas nie aku dah letak gambar buku tu,,ayat dia buat aku tertarik nak baca..ayat dia macam ni " Ya Allah,,bilakah saatnya aku dipertemukan dengan pemilik tulang rusukku.."
best kan??????ayat nie memmang buat aku terfikir-fikir je...sesiapa yang teringin and tercarik-carik buku untuk dibaca,,baca la buku nie..insyaAllah tak menyesal..amin.....

No comments:

jom baca!!


bismillah..

dah lama tak post something kat blog nie..rindu tak payah cakap just jari jemariku malas nak menari menaip..hehe..hari ni terdetik hati aku nak post something..apakah dia????aku nak mempromosi satu buku yang best sangat..alhamdulillah..dengar ayat pun best...jangan risau,,novel nie berkisarkan cinta islamik..aku tertarik nak baca buku online dengan Tuhan lepas tengok ada seorang hamba Allah nie promosi kat blog dia..sedaya upaya aku cari buku tu,,dan lastly,,i found it..memang menarik...sekarang aku memburu satu lagi buku..tajuk dia stanza cinta..best sangat..tahap maximum..
kat atas nie aku dah letak gambar buku tu,,ayat dia buat aku tertarik nak baca..ayat dia macam ni " Ya Allah,,bilakah saatnya aku dipertemukan dengan pemilik tulang rusukku.."
best kan??????ayat nie memmang buat aku terfikir-fikir je...sesiapa yang teringin and tercarik-carik buku untuk dibaca,,baca la buku nie..insyaAllah tak menyesal..amin.....

No comments: