Sunday, February 7, 2010

my life after SPM.

bismillah...

post nie lebih ke arah luahan hati yang aku tak tau nak cerita kat siapa lagi..huhu..honestly,,i miss school a lot!!!nak kembali ke sekolah...aku nak kembali belajar..nak buat kerja sekolah,,homework yang bertimbun...huhu..sekarang nie aku ngah sedaya upaya mendapatkan lesen P ..huh..hari tu takut gak nak bawa..tapi tadi dengan bangganya aku bawak sendiri..cikgu tak ada disebelah k..heheh..alhamdulillah,,aku dah tak takut...berani..and alhamdulillah juga my stomach dh tak sakit..kalau tak memang aku tak kan sentuh stereng kereta tadi..kalau aku sentuh juga,,confirm accident..tak pasal-pasal masuk hospital..sekarang kita cerita pasal akak kepada my kawan (burhanuddin rabbani)...seriously,aku takut bila dia kata nanti akak dia call aku..memang nak nangis...bukan nangis,,meraung agaknya...huhu..aku sendiri tak tau kenapa aku takut sangat..bukannya akk dia nak marah aku...tapi entah ar..memang aku jenis penakut sikit..tak leh nak buat apa la..huhu..tak pe,,just wait and see what happen next..aiyo,,,english aku ntah apa-apa..main tulis jerk...huh..tak pe ar,,tulis je,,janji aku try an..heheheh...kenapa aku teringin nak minum air laici nie!!!!!!kena cari ni!!!!aku tolong burhan isi borang upu hari tu...tak jumpa pun just discuss guna phone..heheh...aku takut dia minta bahasa dan kesusasteraan arab..huhu...aku jealous pon ada...dia ada arab,,aku tak...huhuh..tak pe la,,hope dia dapat course tu..amin......

No comments:

my life after SPM.

bismillah...

post nie lebih ke arah luahan hati yang aku tak tau nak cerita kat siapa lagi..huhu..honestly,,i miss school a lot!!!nak kembali ke sekolah...aku nak kembali belajar..nak buat kerja sekolah,,homework yang bertimbun...huhu..sekarang nie aku ngah sedaya upaya mendapatkan lesen P ..huh..hari tu takut gak nak bawa..tapi tadi dengan bangganya aku bawak sendiri..cikgu tak ada disebelah k..heheh..alhamdulillah,,aku dah tak takut...berani..and alhamdulillah juga my stomach dh tak sakit..kalau tak memang aku tak kan sentuh stereng kereta tadi..kalau aku sentuh juga,,confirm accident..tak pasal-pasal masuk hospital..sekarang kita cerita pasal akak kepada my kawan (burhanuddin rabbani)...seriously,aku takut bila dia kata nanti akak dia call aku..memang nak nangis...bukan nangis,,meraung agaknya...huhu..aku sendiri tak tau kenapa aku takut sangat..bukannya akk dia nak marah aku...tapi entah ar..memang aku jenis penakut sikit..tak leh nak buat apa la..huhu..tak pe,,just wait and see what happen next..aiyo,,,english aku ntah apa-apa..main tulis jerk...huh..tak pe ar,,tulis je,,janji aku try an..heheheh...kenapa aku teringin nak minum air laici nie!!!!!!kena cari ni!!!!aku tolong burhan isi borang upu hari tu...tak jumpa pun just discuss guna phone..heheh...aku takut dia minta bahasa dan kesusasteraan arab..huhu...aku jealous pon ada...dia ada arab,,aku tak...huhuh..tak pe la,,hope dia dapat course tu..amin......

No comments: