Thursday, March 11, 2010

akhirnya,,penantian berakhir..

bismillah...

hari ni semua yang aku gentar dah berakhir..terima kasih Allah,,mak ayah,,sepupu-sepupu,kak ilal,kak min,bg juan,bg nis yang always bagi semangat kat mira untuk terus study and study.thanks juga kat kak jie!!!!semangat!!!tadi aku memang takut sampai aku tak bagi mak aku datang tengok aku ambil result..aku takut mak aku marah nanti..aku ingat lagi mak aku kata mak nak akak naik pentas..sebab tu aku tak bagi mak aku pergi tengok aku ambil result,,takut tak naik pentas..herm...aku,,ruru and semua budak "overdosis kefokusan" tak bagi parents ikut..tau je la kitaorng ni budak yang jenis main dalam kelas..tapi tadi Allah dah tunjuk kasih sayang Dia kat kitaorang..hampir semua budak geng study kitaorang yang digelar overdosisi kefokusan tu naik pentas termasuk aku..sedih mak aku tak ada untuk tengok semua tu..menyesal...to ruzanna / anna el basirah and pijot / nur al hafizah,,tahniah sahabat..korang dah buktikan tanpa kehadiran seorang insan bergelar ayah disisi,,korang still boleh berjaya..harap kita semua akan terus berjaya..to wani,,tahniah,,walaupun aku kalah kat kau kali ni,,aku akna pastikan satu hari kau kalah ngan aku..huhu..semangat belajar la k =)
ainur,,walaupun kita ada krisis akhir2 ni,,tapi skrg dah ok kan???kita sama2 naik pentas tadi kan???hehhe..buat dinot tercinta,,ko mmg bagus ar..heheh..wat gempak!!!untuk diana,,teruskan usaha..dont give up k..banyak lagi peluang..yang pasti persahabatan kita tetap kekal sebab bukan kepandaian yang jadi tiang keteguhan persahabatan ni,,tapi kasih sayang antara kita..huhu..untuk orang yang bagi novel wardah cinta berbau syurga kat aku tu,,,hope dia sabar dengan semua yang jadi and jangan lupa masih ada yang sokong dia dari belakang...insyaAllah....

No comments:

akhirnya,,penantian berakhir..

bismillah...

hari ni semua yang aku gentar dah berakhir..terima kasih Allah,,mak ayah,,sepupu-sepupu,kak ilal,kak min,bg juan,bg nis yang always bagi semangat kat mira untuk terus study and study.thanks juga kat kak jie!!!!semangat!!!tadi aku memang takut sampai aku tak bagi mak aku datang tengok aku ambil result..aku takut mak aku marah nanti..aku ingat lagi mak aku kata mak nak akak naik pentas..sebab tu aku tak bagi mak aku pergi tengok aku ambil result,,takut tak naik pentas..herm...aku,,ruru and semua budak "overdosis kefokusan" tak bagi parents ikut..tau je la kitaorng ni budak yang jenis main dalam kelas..tapi tadi Allah dah tunjuk kasih sayang Dia kat kitaorang..hampir semua budak geng study kitaorang yang digelar overdosisi kefokusan tu naik pentas termasuk aku..sedih mak aku tak ada untuk tengok semua tu..menyesal...to ruzanna / anna el basirah and pijot / nur al hafizah,,tahniah sahabat..korang dah buktikan tanpa kehadiran seorang insan bergelar ayah disisi,,korang still boleh berjaya..harap kita semua akan terus berjaya..to wani,,tahniah,,walaupun aku kalah kat kau kali ni,,aku akna pastikan satu hari kau kalah ngan aku..huhu..semangat belajar la k =)
ainur,,walaupun kita ada krisis akhir2 ni,,tapi skrg dah ok kan???kita sama2 naik pentas tadi kan???hehhe..buat dinot tercinta,,ko mmg bagus ar..heheh..wat gempak!!!untuk diana,,teruskan usaha..dont give up k..banyak lagi peluang..yang pasti persahabatan kita tetap kekal sebab bukan kepandaian yang jadi tiang keteguhan persahabatan ni,,tapi kasih sayang antara kita..huhu..untuk orang yang bagi novel wardah cinta berbau syurga kat aku tu,,,hope dia sabar dengan semua yang jadi and jangan lupa masih ada yang sokong dia dari belakang...insyaAllah....

No comments: