Sunday, March 14, 2010

alhamdulillah..

bismillah....

alhamdulillah,,mak and ayah aku gembira dengan result yang aku dapat walaupun tak la bagus sangat..ayah and mak aku nak sangat bagi something sebagai tanda or hadiah sebab dah usaha selama ni (agaknya la)..ayah dah bagi duit kat mak and suruh beli apa2 je and like usual,,aku suruh mak aku gunakan duit tu untuk makan kat luar and makan AIS-KRIM!!!!macam mana tak tembam..hehehe..and aku ada beli satu novel islamik ni..aku ingat tu akhir aku dapat something sebab aku tak nak apa-apa dari mak ayah aku,,aku just nak dieorang happy..tu je..tapi hari sabtu hari tu mak aku plak nak bagi something kat aku..mak aku bagi aku handphone baru (pas terseksa tengok aku guna fon yang kena ketuk kat dinding dulu baru leh guna,,huhu)tapi aku sayang fon lama aku..huhu..aku tak nak fon baru tapi mak nak bagi juga..alhamdulillah..alang-alang aku tulis post ni,aku nak tulis pasal cayang aku yang sorang ni..nama die nur syafiqah ank acik yusof.hehhe..result SPM die not bad tapi die nangis..pelik aku..huhuh..nk je aku cbt2 pipi die yang gebu tu..huhuh..yang mengejutkan die pun nk amik law sama macam aku..heheh..best2!!!!dapat berkepit dengan die lagi,,jang jeles ye dinot!!!!hehheeh..kat sini aku nak listkan result group O.K..jangan marah ye..bersyukur dengan apa yang kita dapat tu yang terbaik kan..

overdosis kefokusan

ruzanna - 9A
hafizah - 8A
syafiqah - 5A
shazwani - 7A
diana - 4A
diyana - 8A
amirah - 6A
sakinah - 3A
ainur - 6A

tu la result kiteorang..walaupun ada budak2 form 5 2009 yang gelakkan kiteorang bila tau pasal group ni,,fokus ar konon,,tapi sekarang kiteorang dh buktikan yang kiteorng ni buat something bersebab and sekarang korang dah tengok bukti yang group kteorang ni bkn jns main-main..so,,jangan gelakkan orang tapi tengok diri sndri dulu..tu la moralnya...

No comments:

alhamdulillah..

bismillah....

alhamdulillah,,mak and ayah aku gembira dengan result yang aku dapat walaupun tak la bagus sangat..ayah and mak aku nak sangat bagi something sebagai tanda or hadiah sebab dah usaha selama ni (agaknya la)..ayah dah bagi duit kat mak and suruh beli apa2 je and like usual,,aku suruh mak aku gunakan duit tu untuk makan kat luar and makan AIS-KRIM!!!!macam mana tak tembam..hehehe..and aku ada beli satu novel islamik ni..aku ingat tu akhir aku dapat something sebab aku tak nak apa-apa dari mak ayah aku,,aku just nak dieorang happy..tu je..tapi hari sabtu hari tu mak aku plak nak bagi something kat aku..mak aku bagi aku handphone baru (pas terseksa tengok aku guna fon yang kena ketuk kat dinding dulu baru leh guna,,huhu)tapi aku sayang fon lama aku..huhu..aku tak nak fon baru tapi mak nak bagi juga..alhamdulillah..alang-alang aku tulis post ni,aku nak tulis pasal cayang aku yang sorang ni..nama die nur syafiqah ank acik yusof.hehhe..result SPM die not bad tapi die nangis..pelik aku..huhuh..nk je aku cbt2 pipi die yang gebu tu..huhuh..yang mengejutkan die pun nk amik law sama macam aku..heheh..best2!!!!dapat berkepit dengan die lagi,,jang jeles ye dinot!!!!hehheeh..kat sini aku nak listkan result group O.K..jangan marah ye..bersyukur dengan apa yang kita dapat tu yang terbaik kan..

overdosis kefokusan

ruzanna - 9A
hafizah - 8A
syafiqah - 5A
shazwani - 7A
diana - 4A
diyana - 8A
amirah - 6A
sakinah - 3A
ainur - 6A

tu la result kiteorang..walaupun ada budak2 form 5 2009 yang gelakkan kiteorang bila tau pasal group ni,,fokus ar konon,,tapi sekarang kiteorang dh buktikan yang kiteorng ni buat something bersebab and sekarang korang dah tengok bukti yang group kteorang ni bkn jns main-main..so,,jangan gelakkan orang tapi tengok diri sndri dulu..tu la moralnya...

No comments: