Tuesday, March 23, 2010

kunci,oh kunci....


kunci,,kat mana KAU!!!!!
bismillah....

23 march 2010..tiba-tiba mak tanya "akak,mana kunci rumah yang akk ambik kat rumah wan hari tu????"...aku terkedu,,,benda tu dah lama aku ambik,,,tiba-tiba mak minta,,,prob nya aku lupa mana aku letak..malam tadi aku berubah..TOTALLY!!!!!aku jadi pelupa yang teramat sangat.aku try ingat and terus try my best untuk ingat balik mana aku letak kunci tu,,tapi tak leh...naik sakit kepala aku..Ya Allah,,tolonglah hambaMu ini!!!!!!!kalau kunci store,,or bilik2 lain tak kisah la,,tapi kunci rumah yang aku hilangkan..kenapa la benda2 macam tu aku boleh lupa!!!!!!!!!!!!!!!!


No comments:

kunci,oh kunci....


kunci,,kat mana KAU!!!!!
bismillah....

23 march 2010..tiba-tiba mak tanya "akak,mana kunci rumah yang akk ambik kat rumah wan hari tu????"...aku terkedu,,,benda tu dah lama aku ambik,,,tiba-tiba mak minta,,,prob nya aku lupa mana aku letak..malam tadi aku berubah..TOTALLY!!!!!aku jadi pelupa yang teramat sangat.aku try ingat and terus try my best untuk ingat balik mana aku letak kunci tu,,tapi tak leh...naik sakit kepala aku..Ya Allah,,tolonglah hambaMu ini!!!!!!!kalau kunci store,,or bilik2 lain tak kisah la,,tapi kunci rumah yang aku hilangkan..kenapa la benda2 macam tu aku boleh lupa!!!!!!!!!!!!!!!!


No comments: