Tuesday, April 6, 2010

bismillah...

hari ni sekali lagi aku disedarkan dengan sesuatu.semalam mak ada kata,pada asalnya macam gurauan,tapi aku mula sedar maybe tu cara Allah nak aku sedar yang Dia nak aku berjumpa denganNya di rumahNya..aku nak pergi tapi bagi aku sebagai seorang perempuan,keselamatan pun penting kan?????tapi tadi aku jumpa satu ayat,,jangan lah kita takut kan sesuatu selain Allah..sesungguhnya Allah melindungi orang yang ingin melakukan kebaikan..InsyaAllah..so,,aku akan cuba istiqamah untuk mengunjungi rumah Allah(tiap2 malam)...tu lagi baik dari aku tak buat apa2 kat rumah kan???????

No comments:

bismillah...

hari ni sekali lagi aku disedarkan dengan sesuatu.semalam mak ada kata,pada asalnya macam gurauan,tapi aku mula sedar maybe tu cara Allah nak aku sedar yang Dia nak aku berjumpa denganNya di rumahNya..aku nak pergi tapi bagi aku sebagai seorang perempuan,keselamatan pun penting kan?????tapi tadi aku jumpa satu ayat,,jangan lah kita takut kan sesuatu selain Allah..sesungguhnya Allah melindungi orang yang ingin melakukan kebaikan..InsyaAllah..so,,aku akan cuba istiqamah untuk mengunjungi rumah Allah(tiap2 malam)...tu lagi baik dari aku tak buat apa2 kat rumah kan???????

No comments: