Sunday, April 25, 2010

no title!!!!!!

bismillah..

hope apa yg aku tulis nie dapat wat ati aku lega..nie kre cam luahan perasaan yang ngah geram..kawal kemarahan,,jangan bagi syaitan hasut!!!!!!!!!!!!!!!!!!aku ngah on facebook..on jap tapi jadi lama sebab komputer ni wat hal...geramnye!!!!!!!aku sekarng ni makin kuat makan plak..ish,,,makin tembam dah nie!!!!aku tanya adik aku,,dia kata bese je,,xtembam pon(realitinye tembam!!!!!)mrs chubby!!!!bila aku nak diet(kononnya),,nafsu tu datang berlari2 kat aku,,,aku lari,,nafsu tu kejar aku..(byk plak alasan aku nih)..sedih yang seterusnya sebab aku xdapat maktab!!!!!!kononnya nak jadi cikgu,,cikgu math,,tapi bukan rezeki aku jadi cikgu..huhu..sedih2..tapi ada sorang kawan aku dapat interview maktab,,namanye cik piqah..congratulation ye cayang dapat g interview maktab..huhu..dapat jadi teacher syafiqah..huhu..cam best jerk...aku nak call kawan aku ni,,tapi hati aku cakap,,xpayah2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ala,,,apa yang patut aku buat ni???call ker x?????ha,,nie ada story terbaru,,,my adik bawak fon g luar????kenapa erk????nak call sape?????ish,,,kenapa aku ni suka merumitkan otak aku yang memang dah serabut nie!!!!tadi aku try hafal doa sjud last tuk solat sunat tahajjud..tapi aku dapat hafal 1 baris jerk..huhu..alhamdulillah..slow2 mira,,insyaAllah kau boleh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aku hope t aku dapat hafal n jadikan amalan solat2 sunat..biar jadi pelindung aku dari bnde2 negatif ble aku g smbung blaja t...ramai yg dh ingatkan aku yang pasti ni hidup aku totally berubah,,aku akan jumpa macam2 jns orang n kalau iman xkuat,,confirm aku akan terpengaruh...so,,aku kena prepare apa yang patut(CAM NAK PERGI PERANG KAN???)berjihad untuk cari ilmu di bumi Allah.....

No comments:

no title!!!!!!

bismillah..

hope apa yg aku tulis nie dapat wat ati aku lega..nie kre cam luahan perasaan yang ngah geram..kawal kemarahan,,jangan bagi syaitan hasut!!!!!!!!!!!!!!!!!!aku ngah on facebook..on jap tapi jadi lama sebab komputer ni wat hal...geramnye!!!!!!!aku sekarng ni makin kuat makan plak..ish,,,makin tembam dah nie!!!!aku tanya adik aku,,dia kata bese je,,xtembam pon(realitinye tembam!!!!!)mrs chubby!!!!bila aku nak diet(kononnya),,nafsu tu datang berlari2 kat aku,,,aku lari,,nafsu tu kejar aku..(byk plak alasan aku nih)..sedih yang seterusnya sebab aku xdapat maktab!!!!!!kononnya nak jadi cikgu,,cikgu math,,tapi bukan rezeki aku jadi cikgu..huhu..sedih2..tapi ada sorang kawan aku dapat interview maktab,,namanye cik piqah..congratulation ye cayang dapat g interview maktab..huhu..dapat jadi teacher syafiqah..huhu..cam best jerk...aku nak call kawan aku ni,,tapi hati aku cakap,,xpayah2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ala,,,apa yang patut aku buat ni???call ker x?????ha,,nie ada story terbaru,,,my adik bawak fon g luar????kenapa erk????nak call sape?????ish,,,kenapa aku ni suka merumitkan otak aku yang memang dah serabut nie!!!!tadi aku try hafal doa sjud last tuk solat sunat tahajjud..tapi aku dapat hafal 1 baris jerk..huhu..alhamdulillah..slow2 mira,,insyaAllah kau boleh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aku hope t aku dapat hafal n jadikan amalan solat2 sunat..biar jadi pelindung aku dari bnde2 negatif ble aku g smbung blaja t...ramai yg dh ingatkan aku yang pasti ni hidup aku totally berubah,,aku akan jumpa macam2 jns orang n kalau iman xkuat,,confirm aku akan terpengaruh...so,,aku kena prepare apa yang patut(CAM NAK PERGI PERANG KAN???)berjihad untuk cari ilmu di bumi Allah.....

No comments: