Friday, July 16, 2010

mid-semester dah ker!!!

bismillah..

mulakan sume ngn kalimah suci bismillah..syukur2 aku masih dipnjgkan umur,dimurahkan rezeki..life in UIA,alhamdulillah ok..tapi aku makin banyak tugasan...sbgai khalifah Allah,pelajar,anak,seorang perempuan Islam,,n banyak lagi..baru2 ni aku diumumkan terpilih as sub-com tuk FSCC (Foundation Students Coordination Council / Majlis perwakilan pelajar ).makin buzy dibuatnya..sedar2 je dh nak mid sem...aku tak study ap pon..ya Allah sdrkan hambaMu ini dgn tggungjwbnya,,bntulah aku ya Rahman...aku hope aku dapat lepas CGPA 3.0..aku nak success..aminnnn..keyakinan tu pntg..aku nak jadi cam Sultan Muhammad Al Fateh yg berjya takluk Konstantinopel dgn bntuan Allah..baru kejayaan tu diberkati...alhamdulillah aku dihadiahkan kawan2 yg sudi tlong aku..insyaAllah,,kejayaan tu milik aku dunia dan akhirat

No comments:

mid-semester dah ker!!!

bismillah..

mulakan sume ngn kalimah suci bismillah..syukur2 aku masih dipnjgkan umur,dimurahkan rezeki..life in UIA,alhamdulillah ok..tapi aku makin banyak tugasan...sbgai khalifah Allah,pelajar,anak,seorang perempuan Islam,,n banyak lagi..baru2 ni aku diumumkan terpilih as sub-com tuk FSCC (Foundation Students Coordination Council / Majlis perwakilan pelajar ).makin buzy dibuatnya..sedar2 je dh nak mid sem...aku tak study ap pon..ya Allah sdrkan hambaMu ini dgn tggungjwbnya,,bntulah aku ya Rahman...aku hope aku dapat lepas CGPA 3.0..aku nak success..aminnnn..keyakinan tu pntg..aku nak jadi cam Sultan Muhammad Al Fateh yg berjya takluk Konstantinopel dgn bntuan Allah..baru kejayaan tu diberkati...alhamdulillah aku dihadiahkan kawan2 yg sudi tlong aku..insyaAllah,,kejayaan tu milik aku dunia dan akhirat

No comments: