Wednesday, September 15, 2010

pusat ilmuan islam..

bismillah..

dengan nama Allah,,yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..mesti ada yang tertanya kenapa tajuk post ana tajuk macam tu..tu sebenarnya blog seorang sahabat blogger ana..ana suka cara beliau tulis blog..walaupun beliau seorang lelaki tetapi blog beliau penuh dengan nasihat untuk kaum Hawa macam ana..bila ana terleka,,ana akan buka blog dia,,ana tau ana akan jumpa sesuatu yang bernilai dari blog tu..insyaAllah..thanks buat sahabat ana yang bagi link blog tu kat ana..syukran ya ukhti....

ada perkara yang buat ana asyik terfikir,,,erm,,bila kematian tu akan datang menjenguk diri ana???ana takut ana tak cukup bekalan untuk jumpa Pencipta ana..ana xnak Allah murka dengan ana..Ya Allah,,,jadikan aku hambaMu yang akan menjejakkan kaki ke syurgaMu,,dan izinkan aku membawa bersama org2 yang aku sayangi untuk merasai keindahan FirdausiMu...amin

No comments:

pusat ilmuan islam..

bismillah..

dengan nama Allah,,yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..mesti ada yang tertanya kenapa tajuk post ana tajuk macam tu..tu sebenarnya blog seorang sahabat blogger ana..ana suka cara beliau tulis blog..walaupun beliau seorang lelaki tetapi blog beliau penuh dengan nasihat untuk kaum Hawa macam ana..bila ana terleka,,ana akan buka blog dia,,ana tau ana akan jumpa sesuatu yang bernilai dari blog tu..insyaAllah..thanks buat sahabat ana yang bagi link blog tu kat ana..syukran ya ukhti....

ada perkara yang buat ana asyik terfikir,,,erm,,bila kematian tu akan datang menjenguk diri ana???ana takut ana tak cukup bekalan untuk jumpa Pencipta ana..ana xnak Allah murka dengan ana..Ya Allah,,,jadikan aku hambaMu yang akan menjejakkan kaki ke syurgaMu,,dan izinkan aku membawa bersama org2 yang aku sayangi untuk merasai keindahan FirdausiMu...amin

No comments: