Friday, April 30, 2010

UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA / KOLEJ MATRIKULASI JOHOR?????

BISMILLAH..

alhamdulillah,,tadi aku dah check result upu,,n aku bersyukur sebab aku dapat tawaran uia course asasi kejuruteraan dan sains komputer..first aku bersyukur sebab aku dapat asasi,,kedua sebab impian aku tuk melangkah ke uia dah tercapai..terima kasih Allah..tapi aku confuse nak g matrik or uia...ramai yg kata better g uia,,tapi course tu ada sains komputer?????patut ker?????ak mesti istikarah!!!!!!!!!!!!!!!!!!mesti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kwn2 aku sume dpt u,,tapi ak n ruru dapat uia,,yg lain dapat uitm..bagus gak kan??dapat asasi sains lagi..bese ar kengkawan aku sume bagus,,so,,layak ar g asasi sains..kat mana pon kita belajar,,xpenting,,yang penting niat kerana Allah..bila niat betul,,kita boleh berjye walau katne pon kte blaja kan????so,,,to sume kengkawan aku,,kita belajar sme2,,xksh ar kat mne pon,,kte still leh berjye..insyaAllah

No comments:

UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA / KOLEJ MATRIKULASI JOHOR?????

BISMILLAH..

alhamdulillah,,tadi aku dah check result upu,,n aku bersyukur sebab aku dapat tawaran uia course asasi kejuruteraan dan sains komputer..first aku bersyukur sebab aku dapat asasi,,kedua sebab impian aku tuk melangkah ke uia dah tercapai..terima kasih Allah..tapi aku confuse nak g matrik or uia...ramai yg kata better g uia,,tapi course tu ada sains komputer?????patut ker?????ak mesti istikarah!!!!!!!!!!!!!!!!!!mesti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kwn2 aku sume dpt u,,tapi ak n ruru dapat uia,,yg lain dapat uitm..bagus gak kan??dapat asasi sains lagi..bese ar kengkawan aku sume bagus,,so,,layak ar g asasi sains..kat mana pon kita belajar,,xpenting,,yang penting niat kerana Allah..bila niat betul,,kita boleh berjye walau katne pon kte blaja kan????so,,,to sume kengkawan aku,,kita belajar sme2,,xksh ar kat mne pon,,kte still leh berjye..insyaAllah

No comments: