Tuesday, July 6, 2010

aku jatuh la!!!!!!





bismillah.
dh one month ak stay kat UIA...sakit,sedih,happy,semua ada...huhuhuhu..the first pic is my roommate..asal Tampin..ank nogori..hehehheheh...tapi aku tak cakap nogori pon ngn dye...huhuhuhu...t lain kali aku upload pic aku with my akk yana kak nani..akk usrah aku kat sini..heheehhehheehehh...yang bawah skali sisters dalam kelas aku..dyeorg sporting..dyeorg pndai..aku je yang kurang sikit..huhuhuhhuhu..hari ni aku ada berita buruk jadi dalam hidup aku kat uia..aku terhantuk kat lantai..kepala aku bocor..berdarah tanpa henti...bila jadi cmni,,baru aku tau ramai yg care pasal aku....dari tadi ada je yg dtang blik aku n tanya ok x,,,risau la...alhamdulillah,,walaupon aku bru dtng sni,,tapi ramai yg care pasal aku..huhhuhuhu..bhgia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aku skrg png pale..dyeorg suh aku g check takut ad darah beku....rsau,,takut kena jahit..au tak bgtau mak pon,,takut kena marh..huhuhuhuhuhuuhuh....tapi kening aku koyak kot...........arghhhhhhhhhhhh..xpe2 ujian dari Allah


No comments:

aku jatuh la!!!!!!





bismillah.
dh one month ak stay kat UIA...sakit,sedih,happy,semua ada...huhuhuhu..the first pic is my roommate..asal Tampin..ank nogori..hehehheheh...tapi aku tak cakap nogori pon ngn dye...huhuhuhu...t lain kali aku upload pic aku with my akk yana kak nani..akk usrah aku kat sini..heheehhehheehehh...yang bawah skali sisters dalam kelas aku..dyeorg sporting..dyeorg pndai..aku je yang kurang sikit..huhuhuhhuhu..hari ni aku ada berita buruk jadi dalam hidup aku kat uia..aku terhantuk kat lantai..kepala aku bocor..berdarah tanpa henti...bila jadi cmni,,baru aku tau ramai yg care pasal aku....dari tadi ada je yg dtang blik aku n tanya ok x,,,risau la...alhamdulillah,,walaupon aku bru dtng sni,,tapi ramai yg care pasal aku..huhhuhuhu..bhgia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aku skrg png pale..dyeorg suh aku g check takut ad darah beku....rsau,,takut kena jahit..au tak bgtau mak pon,,takut kena marh..huhuhuhuhuhuuhuh....tapi kening aku koyak kot...........arghhhhhhhhhhhh..xpe2 ujian dari Allah


No comments: