Sunday, April 4, 2010

amira el humaira....

bismillah..
amirah el humaira..syukran kat kawan aku yang dah bagi nama tu..hehheh..sebenarnya aku dah luah perasaan ni..hope sabar bila baca post kali ni ya..paper I LUV ISLAM yang terbaru dah keluar..and macam biasa aku akan beli..tapi paper kali ni buat aku takut.takut sebab aku terbaca satu artikel yang macam dia tengah cerita pasal aku.ish....aku dah mula jadi tak tentu hala..aku nak elak,,tapi ada je yang tegurnya..maybe tu ujian bila kita nak buat benda baik,,..hope Allah sentiasa kuatkan hati aku yang kadang-kadang kurang yakin dengan diri sendiri..amiiiin

No comments:

amira el humaira....

bismillah..
amirah el humaira..syukran kat kawan aku yang dah bagi nama tu..hehheh..sebenarnya aku dah luah perasaan ni..hope sabar bila baca post kali ni ya..paper I LUV ISLAM yang terbaru dah keluar..and macam biasa aku akan beli..tapi paper kali ni buat aku takut.takut sebab aku terbaca satu artikel yang macam dia tengah cerita pasal aku.ish....aku dah mula jadi tak tentu hala..aku nak elak,,tapi ada je yang tegurnya..maybe tu ujian bila kita nak buat benda baik,,..hope Allah sentiasa kuatkan hati aku yang kadang-kadang kurang yakin dengan diri sendiri..amiiiin

No comments: