Monday, April 26, 2010

luah perasaan lagi la..

bismillah

hari ni aku nak luahkan perasaan lagi..minggu ni hari sabtu,,ada satu event kat rumah ni..lepas event tu berakhir,,,,makin bertambah la tekanan perasaan aku..lepas tu aku kena bersiap untuk pergi ke tempat2 yang dah Allah takdirkan untuk aku..hhuhu..mulai hari ni aku akan jadi orang yang lain (x la lain sgt) aku nak jadi orang yang senyap,,senyap je..boleh ker x aku jadi cmtu erk?????insyaAllah,,boleh..aku dah xnak pkir apa2,,,aku nak disappear....aku akan usahakan..bila aku rasa diri aku makin baik,,baru aku muncul..boleh ker?????huhu..kita mula sikit2 la..aku tak sabar nak jumpa kengkawan aku sabtu ni..excited ngat..macam tu last kteorg akan jumpa..ye ar..if aku xdpt uia,,aku kena pergi johor,,jauh dari dak2 nie..mesti jarang jumpa,,kalau cuti sem pon,,aku maybe busy gak ngn keje2 as a student...mesti aku rindu dyeorg!!!!!!!ada sorang lagi kawan yang aku rindu gak t,,tapi......better aku x payah abiskan ayat tu ar..yang pasti aku nak berubah,,..berubah..ye tu je

No comments:

luah perasaan lagi la..

bismillah

hari ni aku nak luahkan perasaan lagi..minggu ni hari sabtu,,ada satu event kat rumah ni..lepas event tu berakhir,,,,makin bertambah la tekanan perasaan aku..lepas tu aku kena bersiap untuk pergi ke tempat2 yang dah Allah takdirkan untuk aku..hhuhu..mulai hari ni aku akan jadi orang yang lain (x la lain sgt) aku nak jadi orang yang senyap,,senyap je..boleh ker x aku jadi cmtu erk?????insyaAllah,,boleh..aku dah xnak pkir apa2,,,aku nak disappear....aku akan usahakan..bila aku rasa diri aku makin baik,,baru aku muncul..boleh ker?????huhu..kita mula sikit2 la..aku tak sabar nak jumpa kengkawan aku sabtu ni..excited ngat..macam tu last kteorg akan jumpa..ye ar..if aku xdpt uia,,aku kena pergi johor,,jauh dari dak2 nie..mesti jarang jumpa,,kalau cuti sem pon,,aku maybe busy gak ngn keje2 as a student...mesti aku rindu dyeorg!!!!!!!ada sorang lagi kawan yang aku rindu gak t,,tapi......better aku x payah abiskan ayat tu ar..yang pasti aku nak berubah,,..berubah..ye tu je

No comments: