Friday, June 18, 2010

memories wit tiqah in UIA..


BISMILLAH..

nie tiqah..cayang sama tiqah..huuhhu..aku kenal dye jap je kat UIA,,tapi best..dye roommate ruru..aku nie an perantau..suka g bilik org..hehehhe..aku nak nangis bila tiqah nak kuar g maktab..maybe tu the best untuk dye an???apa hak aku nak halang dye pegi lak...ish..at least ad gak kawan aku jadi cikgu math(impian aku yg xkesampaian tu)...tiqah nie org kelantan..bila duk ngn dye,,aku pon jadi terikut2 loghat kelantan..padahal aku bukan reti ngn nak kecek kelante..hehehehe...tiqah,,mira cayang tiqah ar!!!!!huuhuhuhu........tu la indahnya kawan bila semuanya semata kerana Allah...
sekarang ni aku banyak tol keje.kat uia macam2 bnde nak di wat..usrah,thalaqi,kuliyyah,...pening la...xpe,,ujian sebelum aku success in my life..hehheheh..kat kelas,,aku jadi senyap...ngn sister x la senyap,,tapi ngn brother,,minta maaf,,saya tidak akan bercakap dengan anda semua kecuali ada hal penting ye!!!!

No comments:

memories wit tiqah in UIA..


BISMILLAH..

nie tiqah..cayang sama tiqah..huuhhu..aku kenal dye jap je kat UIA,,tapi best..dye roommate ruru..aku nie an perantau..suka g bilik org..hehehhe..aku nak nangis bila tiqah nak kuar g maktab..maybe tu the best untuk dye an???apa hak aku nak halang dye pegi lak...ish..at least ad gak kawan aku jadi cikgu math(impian aku yg xkesampaian tu)...tiqah nie org kelantan..bila duk ngn dye,,aku pon jadi terikut2 loghat kelantan..padahal aku bukan reti ngn nak kecek kelante..hehehehe...tiqah,,mira cayang tiqah ar!!!!!huuhuhuhu........tu la indahnya kawan bila semuanya semata kerana Allah...
sekarang ni aku banyak tol keje.kat uia macam2 bnde nak di wat..usrah,thalaqi,kuliyyah,...pening la...xpe,,ujian sebelum aku success in my life..hehheheh..kat kelas,,aku jadi senyap...ngn sister x la senyap,,tapi ngn brother,,minta maaf,,saya tidak akan bercakap dengan anda semua kecuali ada hal penting ye!!!!

No comments: