Monday, December 14, 2009

kalau aku dibagi peluang......


kalau aku dibagi peluang banyak kali in my life,,aku nak jadi sorang perempuan yang pada pandangan laki,,''pompuan nie bese jerk''..tapi pada pandangan sorang laki yang pegangan agamanye ckup kuat,,aku nie ckup special..aku xksah klu orang nk label aku tak menarik sebab pegangan aku cuma satu...kecantikan sebenar seorang perempuan hanya boleh ditunjukkan pada seorang lelaki yang digelar suami..aku akn ubah my prinsip,,seorang lelaki yang just handsome,,pandai,,kre mr.perfect ar an,,tu xckup tuk tawan hati sorang pompuan macam aku...klu dalam Islam ada cakap''pilihlah perempuan yang beragama walaupun die tak cantik''so,,kite leh gne prinsip yang sama tuk pilih bakal pakwe kte..eh silap,,bakal teman rapat...aku akn ubah jadi camni ''pilihlah lelaki yang beragama dalam hidupmu,semoga engkau bahagia''..ha,,bgus kan???

No comments:

kalau aku dibagi peluang......


kalau aku dibagi peluang banyak kali in my life,,aku nak jadi sorang perempuan yang pada pandangan laki,,''pompuan nie bese jerk''..tapi pada pandangan sorang laki yang pegangan agamanye ckup kuat,,aku nie ckup special..aku xksah klu orang nk label aku tak menarik sebab pegangan aku cuma satu...kecantikan sebenar seorang perempuan hanya boleh ditunjukkan pada seorang lelaki yang digelar suami..aku akn ubah my prinsip,,seorang lelaki yang just handsome,,pandai,,kre mr.perfect ar an,,tu xckup tuk tawan hati sorang pompuan macam aku...klu dalam Islam ada cakap''pilihlah perempuan yang beragama walaupun die tak cantik''so,,kite leh gne prinsip yang sama tuk pilih bakal pakwe kte..eh silap,,bakal teman rapat...aku akn ubah jadi camni ''pilihlah lelaki yang beragama dalam hidupmu,semoga engkau bahagia''..ha,,bgus kan???

No comments: